Гарантія: оптовий інтернет-магазин жіночого одягу та суконь Tanita-Romario
+38 (063) 160-00-16
+38 (096) 00-22-777

Гарантія

Компанія Tanita-Romario гарантує, що в разі виявлення шлюбу клієнтом у виробах, замовлених в нашому інтернет-магазині, в період дії терміну гарантійного обслуговування бере на себе всі транспортні та виробничі витрати щодо усунення браку в виробі або його заміні в разі неможливості ремонту.

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

  • документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
  • повна комплектація товару.

Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні замовлення покупець зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів і повноту комплектації.

Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:

  • з моменту отримання товару пройшло більше 14 днів;
  • відсутня чек, що підтверджує покупку в нашому інтернет-магазині;
  • були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;
  • речі мають ці ознаки: ношені, випрані, брудні, мають сторонні запахи.
  • якщо сукні не підійшли за розмірами.
Для здійснення гарантійного обслуговування в разі виявлення шлюбу необхідно зв'язатися з нами http://tanita-romario.ua/about/contacts/написавши нам в чат або зателефонувавши по телефону +380631600016, не пізніше 14 днів з моменту отримання товару
*Умови обміну / повернення товару неналежної якості.
Обмін / повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту отримання товару клієнтом за умови, що у виробі був знайдений брак, допущений виробником.

Для обміну / повернення товару необхідно надати документ (чек), який підтверджує покупку в нашому магазині. Товар повинен бути повернутий у тому вигляді, в якому він був поставлений покупцеві, мати пакувальну плівку, бирку і всі аксесуари, які поставляються в комплекті.

Гарантія не поширюється на акційний товар і товар зі знижкою з розділу "Розпродаж". Цей товар поставляється як є і не підлягає обміну, поверненню або відшкодуванню коштів.

Оформляючи замовлення в нашому інтернет-магазині, ви тим самим підтверджуєте вашу згоду з даними умовами гарантійного обслуговування. Після закінчення терміну гарантійного обслуговування, зазначеного вище, заявки на повернення, обмін або компенсацію грошових коштів не розглядаються.