[ad_1]

Останні два роки стали потужним поштовхом для розвитку онлайн-шопінгу. Підприємства були вимушені зачиняти магазини, а карантинні обмеження привели споживачів до покупок онлайн. За даними Visual Capitalist, протягом 2019-2020 років ринок онлайн виріс на 77%, а до 2023 року прогнозується ріст онлайн-торгівлі до 22% від загальних роздрібних продажів по всьому світі.
З розвитком технологій для здійснення покупки достатньо просто скористатися гаджетом і не виходячи з дому придбати все, що завгодно – від прикрас до нової пари чобіт. Інтернет-магазини створюють мобільні застосунки для зручності, а логістичні компанії шукають шляхи спрощення процесу доставки. Якими застосунками варто озброїтися – розповідаємо в нашій підбірці.

Компанія Lyst заснована в Лондоні у 2010 році. Онлайн-агрегатор пропонує асортимент продукції від 17 тисяч світових брендів та магазинів, серед яких – Balenciaga, Bottega Veneta, Fendi, Gucci, Off-White, Prada. Крім того, Lyst – унікальне джерело аналізу даних про моду. На основі платформи створено The Lyst Index. Це провідний звіт про найпопулярніші бренди та товари по всьому світі.

Британська мультибрендова шопінг-платформа, де представлені, переважно, відомі, але демократичні бренди. Акцент зроблено на молодіжний та повсякденний одяг. Платформа пропонує пошук схожих речей за фото і функцію «Розрахунок твого розміру», де програма відштовхується від аналогічних покупок та персональних даних покупця. 

Соціальна мережа є не лише джерелом натхнення, а й інструментом для просування особистого бренду чи компанії. Платформа використовується користувачами для пошуку ідей: тут є в прямому сенсі слова все: від ідей оформлення інтер’єру, поєднання речей між собою до відеотуторіалів зі збирання валіз. Майже 60% контенту веде на сайт рекламодавця, що забезпечує хороший шопінг для обох сторін.

Італійська мультибрендова платформа, що входить в Net-a-Porte Group та спеціалізується на продажу стокової продукції світових виробників і брендів. Головна відмінність YOOX від більшості дисконтних магазинів в тому, що тут продаються не старі колекції, а поточні. Крім одягу представлений широкий асортимент взуття та аксесуарів, книг і навіть товарів для тварин.

Недооцінений рай для любителів рукоділля. Сервіс дозволяє людям з усього світу продавати свій товар онлайн. Ресурс унікальний тим, що тут можна заробляти на своєму хобі й продавати власноруч зроблені речі. Крім handmade-товарів, можна придбати вінтаж, а також унікальні предмети лімітованого випуску.

Застосунок для оптимізації гардеробу, де можна створювати образи за допомогою бази програми чи власних речей. Для цього треба сфотографувати кожну річ і завантажити у додаток, прибравши при цьому фон. Сервіс дозволяє перевірити, наскільки добре буде поєднуватися одяг з магазину із вже наявним гардеробом, створювати wishlist онлайн-покупок і робити календар образів на кожен день. 

Сервіс Нової пошти з доставки посилок з усього світу – Нова пошта Глобал. Онлайн-платформи, що раніше були недоступними через труднощі доставки — тепер як на долоні для кожного охочого. Велика перевага в тому, що компанія бере на себе всі процеси організації та проведення митних процедур. Шлях посилки від складу в іншій країні можна відстежити по номеру, а після прибуття забрати в будь-якому зручному відділенні Нової пошти.



[ad_2]