1  Акуратно запакувати товар в оригінальну упаковку у повній комплектації (товари, що постачаються в комплекті, необхідно повертати також у комплекті).
2 Заповнити заяву про повернення, додану до замовлення.
3 Надіслати посилку на вказану нами адресу
4 Після відправки посилки, сповістіть нас, будь ласка, про це, написавши в чат.

Умови повернення та обміну

Шановні покупці!

Повернення придбаних у нашому інтернет-магазині товарів здійснюється у випадках та на умовах, регламентованими “Законом України про захист прав споживачів”.
Обмін та повернення товару можливе протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
Ви маєте право повернути товар і обміняти його на будь-який інший або отримати свої кошти назад у таких випадках:
якщо замовлений товар не відповідає фотографії (зовсім інша модель);
якщо замовлений товар прийшов з фабричним шлюбом;
не підійшов розмір, колір, фасон.

Поверненню не підлягають:
• Знижені в ціні товари
• Речі, що шиються під ваше індивідуальне замовлення,
• Речі, отримані як обмін на інший товар, який ви вже повернули.

Повернення коштів на платіжну картку здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання товару, повернутого менеджером магазину.

Процедура ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

1. Уважно перечитайте умови повернення та обміну.
2. Зверніться до менеджера по телефону або через Вайбер, щоб отримати адресу для відправки товару на наш склад.
3. Заповніть бланк зворотної форми, яку надіслали вам у посилці з товаром.
Вкажіть П.І.Б., номер та дату замовлення, артикул товару, а також причину повернення або обміну;
4. Вам потрібно акуратно запакувати товар, покласти в посилку бланк зворотної форми, а також усі ярлики та етикетки, що додавались до товару та відправити на вказану адресу складу.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, що до повернення приймається товар:
o В оригінальній упаковці, без нанесення на неї будь-яких сторонніх написів;
o Зі збереженням товарного вигляду та споживчих властивостей;
o З наявністю всіх ярликів, цінників, пломб.
5. Протягом 14 днів (не рахуючи дня отримання та днів очікування відповіді від менеджера) необхідно відправити товар через Нову Пошту на адресу складу, який вислав менеджер.
6. Всі відправлення слід надсилати без зворотних платежів і за рахунок відправника.
7. Після відправки обов’язково потрібно повідомити менеджера про номер товарно-транспортної накладної відправлення, для того, щоб комірник міг його отримати. Бажано відправити скрін чека.
8. Після отримання вашого відправлення, товар ретельно перевіряється на складі магазину (чи не був у носінні, на відсутність запахів та плям) на складі магазину. Процес перевірки може тривати до 5 робочих днів, якщо буде потрібна додаткова експертиза.
9. Протягом 7 днів ми відправимо вам товар на заміну або повернемо гроші за вказаними Вами реквізитами.
10. Якщо ви повертаєте товар належної якості (наприклад, не підійшов розмір або фасон), вам буде повернено повну вартість, без вартості доставки.

• не відшкодовується вартість товарів, повернутих із порушенням умов повернення (наприклад, ви переслали товар не повністю, частково без пломб/ярликів).

Якщо причиною повернення є виробничий шлюб або помилка інтернет-магазину — вартість доставки оплачується за наш рахунок.
Для повернення грошей необхідно надати менеджеру дані вашої банківської картки.
Термін повернення коштів – до 7 робочих днів з моменту отримання від вас повернення на наш склад.