[ad_1]
Чорна п’ятниця – щорічна подія, з якої розпочинається сезон різдвяних знижок. Вирахувати легко – перша п’ятниця після Дня подяки, який відзначають у США. Цього року шалений сейл трапиться 26 листопада.
Влаштовувати розпродажі почали ще в XIX столітті в США. Проте термін «Чорна п’ятниця» виник у 1966 році в Філадельфії й означав сильні затори на дорогах в п’ятницю після Дня подяки. Сучасне трактування цього терміну має трохи інше значення. Воно пов’язане з ідіомою in the black, тобто «позитивний баланс». Це означає, що багато продавців «вийдуть у плюс» цього дня.
Останні десять років Чорна п’ятниця набула популярності й online. Щоби вберегти себе від зайвих витрат, ми радимо заздалегідь продумати і скласти список покупок. У нашій добірці – бренди, на які варто звернути увагу. Вдалого шопінгу!
Український ювелірний бренд, відомий колекційним підходом до створення прикрас та колаборацій з дизайнерами та артистами. Кожен елемент пропрацьований до деталей, а колекції виготовляються згідно зі світовими ювелірними тенденціями. До 30 листопада SOVA пропонують придбати прикраси зі знижкою до 55%. Також діє спеціальна знижка до 30% на нові колекції – THE HARDKISS, Breeze, For Mom. Акція діє онлайн та в усіх офлайн магазинах SOVA. Це чудова можливість зробити для себе щось особливе.
Свою діяльність компанія 7 For All Mankind почала у 2000 році. Тоді засновники, Майкл Глассер, Пітер Корал і Джером Дан, поставили собі за мету виготовляти актуальні джинси, які б пасували до будь-якого вбрання, добре сиділи та слугували роками. Денім бренду легкий, м’який і комфортний у використанні. А в колекціях представлені базові моделі, які довго не виходять з моди. Цьогоріч в сезон Чорної п’ятниці бренд пропонує знижки до 50% на джинси різноманітних кольорів та фасонів, а також шорти й джинсові жакети.
Річ, яка завжди потрібна в гардеробі – якісна пара взуття на кожен день. Мало хто знає, що компанія Stuart Weitzman створена у 80-х роках. Засновник бренду Стюарт Вейцман перейняв майстерність взуттєвої справи від свого батька, але до якісного виробництва ще додав оригінальний дизайн. Взуття бренду – це вишукані моделі зі шкіри та замші, які існують поза трендами, але не ігнорують сучасність. Виготовлені у нейтральних відтінках та з розрахунком, що можуть поєднуватися з більшістю речей в гардеробі. До Чорної п’ятниці бренд пропонує 25% знижки на чоботи та ботильйони різних моделей. Крім того, за зниженою вартістю можна придбати літнє взуття.
Мультибрендова шопінг-платформа розпочала свою діяльність коли засновник Нік Робертсон зрозумів, що люди хочуть купувати речі, які одягають знаменитості чи персонажі популярних серіалів. Так з’явилася платформа ASOS, що продавала копії вбрання відомих людей. Зараз на сайті пропонуються різноманітні вироби світових демократичних брендів – від одягу до косметики. Тут можна придбати повсякденні речі за останніми модними тенденціями. У сезон Чорної п’ятниці ASOS пропонують до 80% знижки на одяг, взуття, аксесуари та косметику.
Британська косметична онлайн-платформа Cult Beauty пропонує як доглядову, так і декоративну продукцію. Її засновниці, Алексія Інге та Джессіка ДеЛука, завжди обожнювали косметику, але комерційний підхід до продажів не підтримували. Вони прагнули продавати лише вироби, ефективність яких підтверджена наукою. Так і з’явилася в кінці 2010-х платформа, яка зараз пропонує товари понад сотні брендів. Цікаво, що в описі засобів немає обіцянок про неймовірний ефект, а лише детальна інформація, чому засіб представлений в магазині й чим може допомогти клієнтам. У розпродажі до Чорної п’ятниці платформа пропонуватиме за зниженою вартістю товари-бестселери серед парфумерних та косметичних засобів.
Кожного року американський бренд пропонує знижки до Чорної п’ятниці. Цьогоріч – не виключення. GAP розпочав свою діяльність ще у 60-х роках, стабільно створюючи повсякденні речі за демократичними цінами. У сезон розпродажу бренд пропонує знижки до 40%. Розумний вибір – денім та фірмові бавовняні футболки, які вже давно стали класикою.
У багатьох Vans асоціюється зі скейтбордингом та вуличною культурою. Засновник, Ван Дорен, двадцять років пропрацював на взуттєвій фабриці й лише в 36 років вирішив заснувати власний бренд текстильних кросівок на гумовій підошві. Підприємець завжди тонко відчував тенденції та розумів, що саме потрібно для збільшення продажів. Тож бренд був одним з перших, хто звернувся до колаборацій. За його 50-річну історію нараховуються десятки, у тому числі з Disney, Star Wars, Supreme. Після виходу серіалу «Гра в кальмара» цього року попит на білі сліпони бренду збільшився на 7800%. Vans стали чимось більшим, ніж просто брендом взуття. У сезон Чорної П’ятниці буде можливість придбати кеди й сліпони різних кольорів та дизайну зі знижками до 40%.
Канадська компанія Make-Up Art Cosmetics була заснована в 1984 році з метою створювати якісні засоби для макіяжу, які б відповідали вимогам роботи на зйомках. Та з часом бренд завоював популярність не лише серед професійних візажистів, а й інших споживачів. Компанія цінує індивідуальність кожної людини, тож пропонує понад 160 відтінків губної помади та 150 варіантів тіней для повік. У період Чорної п’ятниці за знижкою можна буде придбати помади з різних лінійок, тональні креми, пудри, олівці для очей та багато інших засобів.
[ad_2]
Add comment