[ad_1]
Український бренд жіночого одягу JUL спільно із Ukrainian Folks презентували молодіжну колекцію. Головним завданням колаборації стала інтеграція фольклору в сучасний контекст. Колекція доступна з 28 червня на сайті бренду jul.ua.
JUL та Ukrainian Folks використали три українські народні пісні та один романс: «Несе Галя воду», «Ой, у вишневому саду», лемківську «Чом ти не прийшов» та «Чорнії брови, карії очі» — романс авторства мовознавця Костянтина Думитрашка.
До колекції увійшло десять футболок у різних кольорових варіаціях із назвами пісень англійською. Так, «Галя несе воду» стала Galya carries water, «Ой, у вишневому саду» — Oh, in the cherry orchard, «Чом ти не прийшов» — Why you haven’t come, «Чорнії брови, карії очі» — Black brows, brown eyes.
«Одного разу я помітила як смішно музичні сервіси перекладають на англійську мову назви українських народних пісень та романсів. Я одразу подумала про те, чому б не перенести ці назви на більш зрозумілий для сучасної молоді формат — мерчевий одяг», – коментує колаборацію Настя Івченко, авторка Ukrainian Folks, співзасновниця бутикової комунікаційної агенції Public Kitchen.
Також бренд представив дві махрові сумки — рожева з білою вишивкою Galya carries water та жовта з аналогічним написом блакитного кольору.
«Ми продовжуємо нашу перепрошивку традиційного українського через сучасність, тому що весь наш спадок можна трансформувати в молодіжну історію. І ми в JUL завжди будемо шукати те, як подати це в такій формі, якої ні у кого не було. І цього разу нам також це вдалося», — коментує колаборацію Юлія Логвін, засновниця та креативна директора бренду JUL.
Автором графічного дизайну футболок став Антон Синиця.
Фотографка: Настя Ковальова
Стилістка: Таня Немченко
[ad_2]
Add comment